Monday, November 16, 2009

HOLIDAY!



yeahh!!!

happy holiday all uitm's student!!!

cane final rituh?

haha kalo aku, agak r cam sial gak...

ada yg aku leh wat de yg x..

huhu!

dah!

xnak pike lg!!

skrg dah cuti!!

arinih 16 nov 2009...

pg td 5.30 aku dah trpacak kat Airport kuantan...

then 6.50 take off...

xsampei stengah jam aku dah sampei di...

KUALA LUMPUR INTERNATIONAL AIRPORT...

aku lapar so aku g cari makanan...

g KFC!

makan makan makan....

then aku g departure hall smula n cari tmpt yg terpencil n agak sunyi sket...

ADA!!

ada satu kusi panjang, kat area yg xde org n menghadap ke luar..

aku pun baring n...

ZZZzzZZzz...

10.40!!

alamak!

aku dlm keadaan serabai n need to go to ladies!

aku pun g r...

buang ape yg patut, perkemaskan diri...

then announcement utk penumpang2 ke Bintulu...

die kabo Gate B03 tuka ke B07...

aku tym tu brada di kwsn A, A3!

nak g B07...

pergh bpk jauhnyer...

aku steady je jln biasa2...

bila smpai ke destinasi, aku pun duduk larhh tggu nak boarding jer...

flight delay plak sbb lambat sampai dr Langkawi...

nsib bek delay 15 minit jer...

then, sudah tiba masanya, aku pun masuk pesawat...

cari tmpt duduk...

aku dpt seat 21A tepi tgkap...

aircraft xgerak agi aku dah tido...

huhu...

tym makan, org sblah kejut aku, aku tdo agi...

aku sedar, aku geleng kepala je kat pramugara handsome tuh...

then aku sambung tdo balik...

asek tersedar je larh...

xbrapa selesa keadaannyer tp mata stil nak lelap gak.. huuhuu

pejam celik pejam celik...

dah pun sampai...

bpk aku pun dah menanti...

sampai je umah...

aku trus landing dan...

zzZZzzzZZZZzzz....

HAHA!

jd definition n kesimpulannya di sini...

perjalanan ni agak memenatkan!



0 comments:

Post a Comment