Saturday, November 21, 2009

halo halo


u'all sume tau x pe bende kat atas ni?
ouh...
itu bukan cincin diamond yg mak sy beli...
ouh tidak juga poster crita The Ring...
bg yg tahu...
baiklarhhh!!
bg yg penah nmpak...
bezkan bila dpt pluang tgk...
bg yg masih bengap xtau pe kebende nye nih...
haaa ni nak kabo kat sume...
nak cite sket larr...
pe guna ade blog tp xcite an...
huhu!
begini...
ehem2...
once upon a time...
time tu xingat plak bile...
yg sure tym aku da start final ase...
hjg bln Oktober kut...
tym tu aku dok tgk tv ngn Dee...
hye DEE!
hey sume say hi kat Dee!

hi Dee!!!

haa!!
okay aku sambung citer...
kat mane td eh?
hmm..
cani...
tgh syiuk tgk tv...
ade org msg aku ckp gini...
"nia... tgk bulan"
aku pun berlari2 anak ke luar rumah pd ketika itu...
lalu mendongak ke atas...
dan aku sgt terkejut...
terpukau...
terpesona...
terkesima...
terpana...
ter...
eh dah dah...
lantas aku memanggil Dee...
"Dee!!! hang mai kuar cni sat! cepat la!"
idok le betul aku ckp kedah ngn die, saje je...
hehe!
ok i teruskan eh...
dee pun kuar dgn muka penuh persoalan...
"tgk atas!"
dee pun mendongak la kepalanye ke atas...
dan kami menyaksikan keindahan bulan sprti yg dlm gmbr tuh...
cantikkan?
mase tu mmg first tym tgk...
memang jakun giler!
huhu!
aku dok kat kusi luar smpai kul bape ntah dok menghadap langit jo...
lama2 smakin dlindungi awan...
tp aku brsyukur sgt dpt menikmati panorama yg indah!
keajaiban penciptaku!
keajaiban yg Allah berikan...
so u'all tau x ape name keajaiban nih?
hehe!
mula2 i pun xtau u noe!!
aku mmg sorg yg ingin tau n byk tya gak kengkadang...
sampaikan ade brader kate aku ni cam inspektor..
oh okay...
sambung balik...
lepas je aku dok tercongok sorg2 kat luar...
sorang2 keww? huhu!
aku trus on laptop dan online...
aku cuba search pe benda yg aku tgk tuh...
ternyata bukan di Kuantan je yg nmpk...
ade lg daerah negeri Perak kut yg nmpak dulu...
sbulan awal dr Kuantan depa tgk...
jd aku trus cari dan mencari...
finally!
i found it!!
name kejadian ni ialah
HALO EFFECT
xsilap aku, kat perlis ke kat mane ntah...
pun nmpak gak halo effect...
tp bukan bulan...
akan tetapi...
MATAHARI...
wahh..
untung nye sape dpt melihat...
xbute ke ape tgk matahari...
huhu!
should be aku type post ni directly after aku tgk kejadian ni...
baru skarang aku post...
huhu!
bkn ape, minggu final...
busy...
heheh...
ewah2...
tekun nye bace...
dah2...
cite dah abis!
chowbedah!


thanks you all sudi bace posts i!!
muah9x!

0 comments:

Post a Comment