Saturday, November 21, 2009

cerita pada hari ini...

hai you all!!!
truje sgt dpt brkongsi cerita dgn you all!
tengs sgt luangkan msa skjp untuk baca...
MUUUAAHHH!

okay hari ini hari Sabtu...
aku bgn awal drpada waktu biasa...
ehem2...
bukan pe...
xthn dgr encik Rosli membebel2...
then aku g mandi...
besiap...
sbb dgr2 bpk aku nak bw aku kuar...
tp encik Rosli x besiap2 lg...
malah die sebuk karaoke dulu...
smntara tu aku pun on9 la dulu...
then bila dah ready kitorg kuar...
jalan2 cari pasal kat bandar bintulu...
encik rosli ni brapa hari dah ngidam nak beli gitar...
aku follow je larh...
sambil2 tu aku hasut la jugak soh beli...
lamer die xmain kabonyer...
tringat zaman dulu kala...
then g satu kedai, pilih2, then bayar...
haaaa....
gitar simple jer...
skadar mengisi mase kosong...
senyum manjang encik rosli...
sampai je umah, die xkasi aku sentuh dulu...
die dulu yg rasmikan...
then die pass kat aku sbb die dah nak g jogging...
hahaha...
aku pun krengkreng la kat umah!
huhu!
lame xsentuh gitar...
since gitar yg ade kat kuantan tu putus talinyer...
huhu...
bila aku men je...
PERGHH!!
sakit doe jari aku...
ase nak tersiat je kulit jari ni...
ala mule2...
huhu!
ah sudah mak aku balik dr kursus tgk gitar...
mula la puan Fatimah bebel2...
kate ini kate itu...
sng je jwpn aku...
bpk yg nak sgt beli...
hehe...
seolah2 aku xterlibat pun...
huhu..
xguna tul aku nih...
hehe...
ape2pun...
gitar tu pun bukan milikku...
awal dah bpk aku kabo...
"ko xbley bw g sane (kuantan)..."
hark hark hark!
okaylah u all!
itu je yg menarik blaku ari ni...
xla menarik sgt...
ni aku bersertakan gmbr riak takbur angkuh sombong blagak...

"tralalalala~~"
"ku di kejar bayang-bayang resah! bila aku blom beli gitar!"
"ouhh tidak berniat mau menunjuk... skadar posing lepas gian aje"
"ni antara yg ade menapak kat umah, organ lame ntah mane simpan, so 2 menatang ni da latest la"

haaa...
tu je la yg mampu aku kongsikan...
ade lg alat musik lain tp xtau simpan mane...
oklah you all je...
thanks sgt sudi bace!
chowbedah!



0 comments:

Post a Comment