Monday, May 3, 2010

HELLLLLOOO~~~

Assalamualaikum semua!!
Hai apa khabar?
Lama kan aku x blogging..
skejap2 je lar..
buzy kut..
dah nak abis sem dah pun..
well HELLO!!
dah cuti sem dah pon!!
yay!!
boleh la aku aktif semula blogging..
dah lama aku xmenceriakan blog ni..
post cita2 klaka..
sblum aku post, aku dah puas gelak2 dulu..
HUHU!!
ermm.. skarang 3rd May...
OMG!! ade 9 hari lagi aku kan balik ke tanah air!!
wahhh rindunyerrr!!
rindu nak jumpa kwn2 ku semua..
nak berpesta..
n one more thing!
MY BIRTHDAY yall!!
13 HARI LAGIII!!!
kpada yg baca, jgn lupa bg hadiah!
eyp eyppp!
jgn cuba butakan mata anda..
dah baca wajib bg!
;ppp
HAHHAHA!!
hei dah 20 tahun rupanya aku kan... wahh..
bila aku nak matang nih..
asyik nak men2 jer..
huhu..
bajet nak kawen dlm 25 26 gitu..
nahhh
kalo aku dah 20 skarang..
means 5 atau 6 tahun lg aku akan kawen..
(insyaAllah)
wahh! xlama dah tu..
calon ade ker?
berangan jer lebih taw!
hello guys out there!!
nak isi borang ker?
lalala
mcm ape pulak..
neway, biarlah jodoh ku dtg sndiri..
ntah2 aku kawen nanti dgn org yg xpernah aku terpike akan kawen..
siapa tahu kuasa ALLAH kan..
everything comes with reason...
kalo dah jodoh, redha je la..
tggu sampai seru..
HEY!!
ape cita sal kawen plak nih?
okay, aku nak cita sal perancangan aku dlm jangka masa pendek nih..
aku rasa aku nak menulis lah..
means, aku nak terbitkan satu buku ker, or pe bende je lah..
entahlah, sejak 2 menjak nih, otak aku pandai pulak menyusun atur ayat menjadi ayat yg cantik dan best utk dibaca (perasan!)
xtau la aku ni ade talent menulis ker x..
xcuba blom tau beb..
aku risau jer, bila aku dah mula nanti, tkut ditengah2 jalan aku dah malas n stop..
mcm yg aku buat masa sblum2 ni..
penah la buat mase skolah dulu la kan..
kawan2 aku komplen..
crita aku tulis xda ending..
HAHAHHA!
nak wat caner, idea mati ctu jer..
nasib lah nak tggu 2nd edition ntah xder nyer..
huhu!!
plan utk jangka masa panjang?
ape yerk?
ade lar..
mcm2 yg brmain lam kepala otak aku..
yelah dlm dunia ni, kita hanya merancang dan ALLAH sahaja yg menentukan sama ada menjadi atau x perancangan kita tu..
tapi yg penting, usaha n tekad dlm perancangan tu kena ada..
sbb segala ape yg kita buat, mesti ade reward kan..
ada hikmah disebalik kejadian..
always think positive, n ingat jer pasti ade hikmah..
dan kita akan tenang kembali tatkala menerima musibah atau cabaran serta dugaan yg diperolehi dari-NYA..
wahh pandai kan aku berbicara..
aku rasa kalo berbicara romantis ni, pasti bernanah2 tlinga mamat2 yg mndengar...
pasti tuli ahernya..
wah!
okay baiklah..
terima kasihla sgt2 sudi ambik masa seminit dua baca entry sy kali ni..
minta maaf la kalo de tersilap kate ke amende..
boooiiiyyeee~~
chowbedah~!!

0 comments:

Post a Comment