Thursday, May 6, 2010

ALOOOOHAAA!

ASSALAMUALAIKUM!!
HAHAHAHAHAHHAHA nak gelak puas2... aku dah abis exam! yay! selamat tinggal semester 4! aku malas dah nak ingat kenangan2 buruk yg berlaku mase sem 4... aku buat2 lupa je lah... tp ade jugak terselit kenangan best tuh... shuker2! nak aku list kan ker ape perkara best yg berlaku sepanjang sem 4 neh? tapi aku dah cuci2 otak aku thadap sem 4 ni so ade sket amnesia lah.. hehe lupe jgak kdg2.. so meh aku cita la ape yg aku ingat...

yang PERTAMA... dapat tinggal di rumah mewah berdekatan dengan laut... (minta maaf la kalo de yg terasa yer, ini bukan mengambil kesempatan tp inilah kesempatan yg ada, jd tdak salah utk memanfaat kesempatan itew!)... ade sbb2 tertentu actually aku n Dee tinggal sementara kat situ.. tp DEE, kita xde niat kan nak ambik kesempatan kannnnn... kenapa kita salu jd mangsa keadaan... HUHU! what such activities yg telah dilakukan? hmm... xper, xpenting itew... aku kan nak cite yg baik2 je nih.. so far, dok umah mewah tu, aku berkenalan dengan Putih.. kucing gemok xsedo diri, kaler putih dah pudar, suara die, makkk aihhh! kalah suara Dee menjerit! tp aku xkesah weh.. aku syg si Putih lagi dari si Comel.. AGAGAGAGA! *hahaha mesti xpaham kan.. proceed to next story!

okehh kite beralih kepada cerita KEDUA... ape eh... hurmm.. haa... dlm musibah yg menimpa aku n Dee, Allah berikan hikmahnya dgn memperkenalkan kami kepada seseorg yang bertanggungjawab membantu menyelamatkan keadaan kami yang terkontang kanting.. seseorg itu adalah cuzen kepada KAWAN GELAP Dee... *xnak guna kekasih gelap okay, word 'kekasih' now jd specific... LALALA... okay.. so hiduplah kami aman damai di bawah perlindungan kebajikan kelolaan beliau... tapi, xsampai seminggu after that... DEE!! kenapa ko meninggalkan guaaaa!! huhuhu...

baiklah kawan2 ku sekalian, ape lagi ehh.. ah? ape yg berlaku kat kolej? hmmm tidak seindah yg xdisangka... mls nak cita... ape yg bez, tym aku perform dpn artis veteren gitu taw... Dato' Aziz Satar n Mustapha Maarof.. siap duet n joget2 lagi.. bukan salu org biasa2 dpt pluang mcm tu taw.. wahh membangga diri pulak.. bongkak kan aku nih, minta maaf keh.. ;ppp ermm ape lagi eh? mls la cita sal study.. bosan la.. baru je abes exam neh..

aku ase tu je la kut prkara2 yg best.. yg average okay2 je byk sgt.. xtertype kat sini...
huhu! kenape? nak lebih ke? huhu.. tgklah semester 5 nti caner..
harap xmcm sem 4 ni dahlah.. mcm2 bnda2 xbest happen.. hish! xbest utk dikenang..
n buat ptama kalinya aku btul2 rasa homesick giler tym aku sem 4 neh..
huhu! okaylah! CHOWBEDAH!

0 comments:

Post a Comment