Saturday, October 30, 2010

WAR OF BAND 2010

assalamualaikum!!

hai! excited nak citer nih..
someone told me long ago~
eh eh! haha terbawak2 pulak.. hahaha!
last Friday aku perform for War of Band,
bersama band yg diberi nama OPERATION THEATER...
haha so jgn slh sangka k, tu bukan dewan pembedahan..
huhu! join OT (operation theater) pun cam bidan terjun je..
pektis sehari semalam sahaja..
wahahaha!

aku diberi mandat utk menyanyikan lagu
HAVE YOU SEEN THE RAIN by Creedence Clearwater Revival..
haaa xpenah dengar? meh klik sini..
tp kitorg tuka, amek version Rockband Century Fox..
rancak sket.. klik lah sini kalo nak dgr..

mule2 aku payah sgt nak menghafal lagu tu..
lirik simple jer..
tp payah benar nak lekat kat kepala.. hadoi!
huhu!

Someone told me long ago
There's a calm before the storm
I know, it's been coming for some time
When it's over so they say
It'll rain a sunny day
I know, shinning down like water

I want to know, have you ever seen the rain
I want to know, have you ever seen the rain
Coming down on a sunny day

Yesterday and days before
Sun is cold and rain is hard
I know, it's been come for all my time
Till forever, on it goes
Through the circle, fast and slow
I know, it can't stop i wonder


hahaha maafkan aku weh!
sehari semalam jer pektis tuh.. huhuhu!
setiap band kena perform 2 lagu..
satu kategori english song, satu lagi kategori malay..
yg malay lagu Permata Biru - Ella..
tp bkn aku yg bawak..
aku xsesuai kud bw lagu tu..
so sorg lagi vocalis OT la yg nynyi lagu tu..
iaitu DONUT!!
sore die pun gempak gak..
rock2 gitu..
aku ni sore xleh nak rock sgt..
huhu! seperti kata sis yg kat Urban Earth Studio tuh,
sore aku ni bgs utk nyanyi lagu Siti Nurhaliza jer..
ado?
hehehe bolehlahkann.. huhuu!

okay ni aku nak tunjuk gambar ahli Operation Theater..

from left (behind) : Daus (2nd guitar), Ijat (Lead guitar), Imam (bassist), Nabil (drummer), Epit (backup vocal+tambourine)
front : Aku & Donut (vocalist)

*aku xtau kenapa aku terlebih putih kat situ, mcm opera cina lak!

oke, ni gmbr bersama photographer, Jue... gf kepada Nabil... ngee~

ni gmbr mase aku perform..
*aku xsimpan gmbr donut perform lak.. adeh!

hehehe! million thanx to budak2 OT!!
okay, credit to :-

imam - sbb terbukak ati nak offer aku join the club kann.. thanx3! besh2!
nabil - thx laaa dedicate lagu avenged sevenfold - welcome to the family to kat aku..haha! terharu2!
ijat - hang seorg pendorong yg bek la.. haha! bagus2.. hehe!
donut - thx sangad2, enjoy bkrjasama ngn ko..!! u're rawk!
daus - ko neh mmg rajin doe, rajin meng-LIKE komen org.. eekekekeke! thx jugak kat ko yea, nti mkn serunding sesama.. hahaha!
epit - thx tlg aku berpadu suara ngn melodi lagu CCR tu.. hehehe! enjoy bkjrsama ngn ko..


yeah itu diaaa.. hahaha!
mulenye aku tak yakin taw nak join band ni...
yelah pnampilan aku lain, n b4 this pun lagu2 yg aku bw bkn unsur2 rock..
sib bek lagu yg aku bw mlm tu oldies sket.. hehe
dorg2 ni dah yakinkan aku yg aku boleh bawa, so aku buat yg trbaik je la..
stakat yg aku mampu ler...
tu pun ade sangkut2 lirik gak..
hahahahadoi!
ahli2 OT mmg sangad2 sporting sumenyer..
n also member2 dorg, awek2 ker yg ade lepak skali..
nak sebut ramai kan? tp yg aku tau, Jue, Sam, Ajam, ........?
sape2lah ea, thanx support!!
million thanx again to all of you yg mgalu2kan kehadiran aku..
cewah.. thx ya korang!

ouh! btw!
after WOB kan, ramai plak meng-ADD aku kat fb.. hehe!
aku xprasan weh, tlg jgn muntah.. hahaha!
dorg suka performance kita la tu.. huhuhu!
*bkn ape, spanjang aku ikut nyanyi2, skrg ni la aku dhargai masyarakat.. hahahah! bodoh ayat aku! sudah2!

oh aku nak attach gmbr ni.. aku sempat snap..

sila klik untuk besarkan imej..

haaa~
korang nampak tuh?
Rosli Mohalim (gitaris sweet charity) ucapkan tahniah tuh..
bangga abg Kojek.. hahaha!
best2!!
*untuk makluman abg Kojek adalah brader @ owner Urban Earth Studio tmpt kitorg jamming.. die tenaga pengajar yg baik n bagus! selalu curahkan ilmu2 musik die, xpun crite pengalaman2 die.. sronok lepak ngn brader nih.. ahaha! n xlupe gak ngn Sis.. she's nice n cun~~~

baiklah, aku tau korang sume penat bace an..?
oke nak sgt tgk performance kitorg?


enjoy yea!!

** to OT, sorry byk2 kalo aku ade buat korg tersinggung, terasa ati ke pe bendalah.. yelah korang2 baru lg ngn aku, pangai aku mmg gini weh, hehek!, len la mcm imam, aku mmg dah terbiase terkasar bicara ngn dia.. haha! ;ppp


chowbedah!!

1 comments:

mohd hamizi said...

tak macam sengal plak hahahahaa

Post a Comment