Thursday, September 23, 2010

Ya Tuhan...

sesungguhnya semasa aku menaip entry kali ini...
aku tersangat lapar...
berkecamuk minda aku...
sejak smalam lg mcm2 makanan dtg singgah kat fikiran aku...
bukanlah aku banyak mike, masalahnye...
dlm kelas pun lect dok citer sal big apple la, cookies la..
trus terbayang famous amos...
alangkah sedapnye ya ampun!
petang tu trus beli maggi cup...
tu je yg termampu...
mlm pulak, mase na study OB...
secare tetibe terhidu bau makanan yg amat menyelerakan...
semacam bau...
aku pun tak ingat...
yang aku ingat, nasi koboi je...
yelah, bukan satu bau singgah, mcm2 bau makanan ade...
tp, ade ke org masak tgh2 mlm kat ruma aku ni...
hahahaha!
ni pulak aku terhidu bau udang goreng tepung...
wahh!
sedap nyeah!
tapi tade org masak pun...
bayangan je...
alahai!
tekak aku ni nak macam2...
mane mampu nak beli itu ini...
burger rm1.60 pakcik2 tu jual je la yg aku mkn ari2 stakat ni...
tak pun aku colet sisa2 lauk dak sbelah...
huhu!
ape yg penting,
hidup bukan utk makan, tp nak teruskan hidup kita harus makan!
chowbedah!

2 comments:

hidayahzulkfli said...

selamat menjamu selera oke ;))

NiYA said...

hehehe thx! slamat menjamu selera jugak...

Post a Comment