Thursday, August 19, 2010

katakataku

Assalamualaikum...

Hai!

Yeah it's me again...

Okay...

Ape yang aku nak katakan disini...

For me...

Kita tak perlu bercerita kepada orang yang tak perlu tahu...

Korang tak payah sibuk...

Korang tak payah judge...

Korang tak payah perlekeh...

Cukup je pandang diri sendiri sudah, Okay?

Huh...

Or...

Teruskan je la kalau korang nak...

Kalau korang ase best...

Itu hak korang...

Mulut masing2...

Aku tak lut benda2 mcm tu...

Erm...

Jangan buang mase...

Korang dah cukup bagus dah dlm hal korang...

Tak perlu masuk campur hal org lain, Okay?

Oh!

One more thing...

Jangan jadi mcm aku, Okay?

Sebab aku ni seorang yang kurang motivasi and dorongan dlm diri sendiri...

Kira aku ni seorang yang bermasalah...

Tu nasihat mulia dari aku...

Aku ade masalah...

Korang pun sure ade masalah korang...

So, fokus la pada masalah korang...

Tak perlu tahu masalah org lain, Okay?

Masalah aku?

No...

Aku takkan cerita pada orang yang tak perlu tahu...

Aku akan cerita jugak if aku rase orang itu layak utk mendengarnyer...

Tapi...

Ape yang aku nak ceritakan...?

Pfft...

Sekian...

Muah!

Chowbedah!

p/s: sebenarnya, entry ni untuk sape? aku men type ikut hati aje... but I MEAN IT...


2 comments:

deana said...

haish..sape kah??

NiYA said...

haha aku men type ikut sesedap ati aku je ni..

Post a Comment